Kaupungintalon asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Virastokatu 2, 55100 Imatra
Puh. 020 617 2253
asiakaspalvelu@imatra.fi
Kaupungin keskus 020 617 111 (huomioithan että asiakaspalvelumme ei käännä puheluja)
Aukioloajat
ma 8–16, (paitsi valtuuston kokouspäivinä klo 17.00)
ti–to 8–16
pe ja aattopäivinä 8–15
Kesäaukioloaika 1-31.7.2019 kello 8-15
Asiakaspalvelu Imatrassa voit hoitaa pysäköinninvalvonnan reklamaatiot, löydät kaikki kaupungin lomakkeet ja saat myös neuvontaa niiden täyttämiseen. Asiakaspalvelun kautta voit myös tilata erilaisia asiakirjoja kaupungilta ja käydä lunastamassa ne samasta paikasta. Asiakaspalvelussa voit hoitaa ympäristötoimeen liittyviä asioita. Maistraatin palvelut hoituvat asiakaspalvelun kautta.
Asiakaspalvelussa on käytettävissä tietokone internetasiointiin ja saat tarvittaessa opastusta sähköiseen asiointiin asiakasneuvojilta.
Asiakaspalveluun voit myös jättää palautetta kaupungin toiminnasta p. 020 617 2253. Palautteen jättäminen käy kätevästi myös kaupungin internetsivujen kautta.
Kaupungin palvelut
- Asukasyhteyshenkilöpalvelut
- Pysäköinninvalvojan reklamaatiot
- Kaupungin lomakkeet ja esitteet
- Nähtävillä olevat kaavat, tonttijaot ym.
- Kaupungintalon tilavaraukset
- Kaupungille tulevien asiakirjatilausten, huomautusten, muistutusten ym. vastaanotto
- Karttojen myynti
- Imatran seudun ympäristöviranomaisen asiakaspalvelu ja neuvonta p. 020 617 4323
- Etelä-Karjalan jätehuoltoviranomaisen asiakaspalvelu ja neuvonta p. 020 617 4323
- Imatran Kiinteistö- ja aluepalvelun palautteet
Maistraatin palvelut
Maistraatille tulevien lomakkeiden vastaanotto arkisin- vihkimiseen ja parisuhteen rekisteröintiin liittyvät lomakepalvelut
- henkilöoikeudelliset lomakepalvelut
- perhe- ja perintöoikeudelliset lomakepalvelut
- yhteisöoikeudelliset lomakepalvelut- holhoustoimen edunvalvontapalvelut, lomakkeiden vastaanotto
Kuluttajaneuvontaa annetaan valtakunnallisen puhelinneuvonnan välityksellä p. 029 505 3050 (på svenska 029 505 3030).
Puhelinneuvonta on avoinna arkisin klo 9.00–15.00. Puhelinneuvonnan lisäksi voitte asioida osoitteessa kuluttajaneuvonta.fi. Sivulta löytyvät kaikki kuluttajaneuvonnan palvelut, joihin kuuluvat puhelinpalvelun lisäksi muun muassa sähköinen yhteydenottolomake, reklamaation tekemisessä opastava reklamaatioapuri ja ajankohtaiset toimintaohjeet. Nämä muut palvelut toimivat silloinkin, kun puhelinpalvelu ei ole auki.